Pauza: lipsesc pana pe 12 martie!

Plec, timp de 8 zile, intr-un concediu la Barcelona. Daca aveti nevoie de serviciile mele, lasati-mi aici un mesaj. Va voi raspunde. V-am pupat!

2 gânduri despre &8222;Pauza: lipsesc pana pe 12 martie!&8221;

  1. Mihaela Nazare zice:

    As avea eu un mesaj pt. romani – nu mai plecati in strainatate, ca daca stati prost cu nervii, o sa ajungeti ca mine, sa regretati ca v-ati nascut in Romania. Desi mi se ridica paru’ pe maini cand ascult imnul Romaniei si desi am iesit doar de 2 ori din tara pana acum, deja am inceput sa regret ca sunt romanca. Nu e corect ca unii s-o duca mult mai bine si sa aiba un avantaj din start, doar pt. ca s-au nascut in alta tara. Noi chiar suntem mai destepti si mai descurcareti decat multe alte natii si chiar meritam mai mult, decat viata de … pe care o ducem in Romania, din cauza ca ai nostri conducatori sunt prea idioti si prea avizi dupa ciolan.

  2. airene zice:

    d-na (sau d-soara) mihaela nazare…deci…citind mesajul, nu pot sa nu ma umfle rasul…sincer si fara suparare…viata fiecaruia e in functie de cum si-o face. ati iesit doar de 2 ori din tara, ceea ce e mult prea putin…intr-adevar, in romania se castiga banii in lei, nu in euro, dar si dincolo preturile sunt proportionale cu salariile. afirmati ca noi suntem mai destepti si mai descurcareti. mda, in mare parte aveti dreptate, dar cu siguranta ca cei destepti si descurcareti fac tot ce le sta in putere sa aiba o viata buna in propria tara, nu sa viseze la cainii care alearga cu covrigi in cozi si rauri de miere in strainatate (care credeti-ma, nu exista). aiurea ca regretati ca v-ati nascut in romania….

Lasă un răspuns

