Stiati ca se cauta un spion la ProSport?

Dupa succesele jurnalistice cu demisia lui Rednic si instalarea lui Zenga la Dinamo, pe care ProSport si le revendica exclusiv, ziarul condus de Dorin Chiotea a avut in mana si chiar a publicat un subiect foarte bun care genereaza momentan un scandal de proportii chiar la publicatia respectiva! Ziaristul Amir Kiarash a realizat un interviu cu Cosmin Olaroiu, vandut dupa parerea mea destul de slab pe prima pagina dar si in interior (abia la pagina 12), interviu in care fostul tehnician al Stelei a facut declaratii socante la adresa lui Hagi si Balint, unele cu tenta sexuala!

Pana aici toate bune frumoase, numai ca Gazeta Sporturilor, rivalul ProSport, a reusit la editia a doua sa incropeasca un material pe aceeasi tema, citand http://www.fanatik.ro! Ziarul Fanatik, care a aparut in aceeasi zi, n-are nimic pe aceasta tema, deoarece saptamanalul pleaca la tipar sambata spre duminica… Cu toate acestea, http://www.fanatik.ro a relatat acest scandal la ora 23:27 a zilei de duminica, iar Gazeta Sporturilor a preluat declaratii intregi ale lui Cosmin Olaroiu in editia de luni.

Cei de la ProSport au facut luni dupa-amiaza o sedinta care s-a lasat cu scantei, mai ales ca echipa era in formula completa dupa ce in ziua precedenta functionase cu minusuri serioase de personal. La aceasta sedinta furtunoasa s-a lansat varianta ca o persoana din interiorul redactiei a „varsat” informatia la Fanatik, iar de aici a ajuns la GSP. Exista cativa suspecti, chiar 3 dupa informatiile mele – unul dintre ei mare surpriza -, dar nimeni de la ProSport nu vrea sa nominalizeze nici macar unul dintre acesti ziaristi. Un alt nume a mai fost acuzat de astfel de informatii scurse catre rivali, e pe buzele tuturor, iar cel de-al treilea are legatura cu trecutul lui in presa. Nu insistati, nu dau nume!

Ancheta e in toi, dupa ce s-a ajuns la analiza ca si materialul cu Olaroiu n-a fost promovat foarte bine si s-ar putea lasa si cu amenzi usturatoare. Se gasesc si scuze, care de care mai inedite. Gsp invoca faptul ca a sesizat pe site-ul http://www.prosport.ro un promo facut la ora 19:00 in care se anunta ca vor urma, in editia tiparita din a doua zi, informatii incendiare lansate de un fost personaj din staff-ul tehnic al ros-albastrilor. Astfel, acestia au sapat si au ajuns la concluzia ca este vorba de Olaroiu, dar antrenorul nu a dorit sa raspunda la zecile de apeluri si la cele cateva de sms-uri date pe mobilul tehnicianului din Arabia Saudita.

Motivul: in ziarul de sambata, Oli a fost acuzat ca el a planuit puciul debarcarii lui Hagi si ca tot el l-ar fi convins pe cativa jucatori sa se duca „la palat” pentru a-i demonstra lui Gigi Becali ca „Regele” e un antrenor mai mult decat modest. Varianta „Fanatik” e ca ei l-au prins pe Olaroiu inca de dimineata, dar nu au vrut sa dea drumul materialului fiindca Hagi era la „Recursul Etapei” si n-ar fi dorit astfel sa creasca ratingul emisiunii cu subiectul lor. Asa ca au asteptat finalul emisiunii de pe Antena 2. „Fanatik Show” n-a avut editie duminica seara, ci sambata dupa meciul tricolorilor de la Minsk, astfel ca nici pe tv n-au putut contracara, dupa ce ratasera editia tiparita.

Speculatii sunt multe, am auzit altele si mai fanteziste, dar nu le reproduc. Cert e ca la ProSport e o ancheta in derulare si vom afla datele cat de curand. Poate chiar maine. Exista suspecti, incordare si nervi. E si normal intr-o astfel de situatie, in care spionii apar nu doar in filmele de acum 20 de ani, ci si in zona Pipera, pe Dimitrie Pompeiu nr. 6.

44 de gânduri despre &8222;Stiati ca se cauta un spion la ProSport?&8221;

  1. iulian zice:

    vezi sa nu ti-o ia diaconescu si lazarus inainte… nu s-a aruncat nimeni de la etaj pina akum? prevad o dezbatere interesanta in noaptea asta … asa ca nici nu stii ce pierzi daca nu ne spui si noua mai repede numele shpionului …

  2. iulian zice:

    ohoo, deci am prins unu! bine si asa! sa inteleg ca nu cistig nimic, dar e ok, nici nu trebuia. important e sa faci tu rating, ca tot n-a luat patriciu national tv … totusi sa stii ca m-a sunat lazarus si mi-a spus ca ancheta lui e aproape de sfirsit. mi-a si vindut pontul cel mare: shpionul de la prosport e TOLONTAN! hmm??!!!

  3. Daniel Nazare zice:

    hahahahahahahaha, iuliane… s-ar putea ca acest blog sa aiba rating mai mare decat site-ul de la ziarul la care lucrezi si… s-ar putea sa iei amenda. Ce zici de asta?

  4. iulian zice:

    ce sa zic de asta? zic ca ti-ai pierdut simtul umorului … cum sa vrei tu sa mi se intimple mie sa iau amenda? dorin mi-a spus ca am fost baiat cuminte si o kestie pe care n-am inteles-o deloc, ceva cu „leule…te-ai pi…at”. bine, asta a fost acum citiva ani …

  5. ACum ca a trecut treaba asta, sa stiti ca am avut o situatie asemanatoare la redactia de Oltenia a ProSport. Dorin stie mai bine, pentru ca atunci cand am terminat noi ancheta, am gasit pe mailul lui Cristi Stancescu stiri si materiale trimise catre GSP. Stia probabil ca va pleca si trei zile la rand aveau aceleasi informatii ca si noi, dar culmea nesimtirii stii care era Daniele? Ca oamenii de la GSP nu schimbau nimic. Bine, probabil ca nici nu stiau ca Stancescu da marfa si la noi.

  6. iulian zice:

    off-topic: iulian e iulian (vorba lui hagi – steaua e steaua!!!). scuze, simteam nevoia de o precizare… deci, asadar si prin urmare, iulian e un nume care … este …
    p.s. mughy: caciula pe vremea asta?

  7. kaka zice:

    pai cine ar avea interes sa-l sape pe kiarash? cine il uraste? din ce se aude, caramavrov. ca tot era un florin intre cei suspecti de mai sus. asa o fi?

  8. marius zice:

    susbscriu la ce a zis kaka…cam toata lumea stie k florin are niste nume pe lista neagra si se pare k amir e in top. si se stie cat de mult admira el gsp…ar cam trebui sa tragem niste concluzii… voi ce ziceti?

  9. iulian zice:

    @ danut, tata, imi pare bine ca, in sfirsit, s-a gasit o jigodie ca tine sa iasa in fata. ti-a luat ceva timp, probabil a durat ceva pina ti-ai dat seama ca nu esti printre cei suspectati de jupinul dorin… iar acum, tensiunea din tine n-a mai avut alta supapa decit acest blog… folosesti un limbaj specific lingailor de cururi si demn de cartierul de unde provii, cind, de fapt, esti un mic sobolan care, la fiecare gest al „Leului” junglei din Pipera, te faci mic, mic, incredibil de mic … hai ciao!!!

  10. Vad ca pe blogul tau, Daniele, intra mai mereu un anume Iulian care tot moare de grija mea. Presupun ca nu e Iulian Anghel, iar daca e Iulian Valvoiu nu pot decat sa-i doresc sanatate si sa-i aduc aminte ca fara mine poate era si acum doar colaborator la Jurnalul National. Iar plecand de la ProSport la indemnul unor guru ai presei, vad ca o ia la vale cu cariera lui cu tot; pacat de el, ca e un tip talentat, dar din ce in ce mai lipsit de modestie…
    Cert e ca stim sigur ca marfa lui Amir a fost livrata si altora, mai bine zis pontul despre ce si cum a spus Oli. Nu e nici prima, nici ultima oara cand se intampla asa ceva. Despre ancheta, ce sa zic, e doar in mintea celor care te informeaza eronat. Tocmai am stat la o mica agapa de ziua Dianei, atmosfera in redactie e excelenta si fara tine, si fara dl Valvoiu!

  11. Daniel Nazare zice:

    Ma bucur Dorin. Chiar sincer. Altadata cand ii pui pe unii sa ma desfiinteze pe blog, corecteaza-le si textele… Te rog, ca altfel se fac de ras chiar daca nu se semneaza. Ii vedem si in ziar si stilul e acelasi. In rest, multa bafta! Imi pare rau ca n-ai sesizat ca eu v-am luat apararea in aceasta problema, dar nu e vina ta ci a celor care te informeaza eronat inainte sa studiezi tu „marfa”. In rest sunt bine, stai linistit. Apreciez la tine ca tu macar te semnezi cand scrii pe blogul meu, spre deosebire de altii care raman la fel de anonimi in ciuda faptului ca acea carte de identitate personala le ofera si un raspuns cand nu stiu sa incheie o tentativa de articol. Din fericire pentru tine si din pacate pentru breasla noastra sunt doar 3-4. Asa ca la fel ca mizeria din malai, raman pe sita mai devreme sau mai tarziu. Cand vor ajunge paznici de iaz in zona de sud a tarii, cat de curand, sa nu uiti sa le faci abonament la ProSport. Hai ca te tin din treaba si spune-le ca Rolexul si Dexul nu sunt aceleasi lucruri. Bafta, inclusiv lui „Dan”. Mi-a placut rautatea lui cand n-a avut argumente, a fost un fel de Olaroiu la Riad. Bravo tata!

  12. Amir Kiarash zice:

    Avind in vedere ca e un subiect care ma implica si pe mine, iar de dimineata zeci de colegi m-au intrebat „daca am vazut blogul lui Nazare”, am decis sa scriu si eu citeva rinduri aici.

    In primul rind, as vrea sa subliniez faptul ca baietii de la ADEVARUL au dovedit ca au bun simt si aici ma refer mai ales la fostul meu coleg de facultate, Cristi Predan si la Mugurel Dumitru. Ei au preluat in editia de marti a Adevarului subiectul cu Olaroiu si au citat ca sursa: ProSport.

    Acum, vreau sa fac niste precizari despre cum s-a furat subiectul.
    Cred ca in ultimele zile am povestit totul de 50 de ori pentru diversi curiosi/prieteni si daca ma va mai intreba cineva, o sa-i zic sa viziteze blogul asta🙂
    Uite, asa scap si eu de o problema.

    Eu am facut interviul cu Olaroiu inca de simbata dimineata.
    Daca voiam, puteam sa-l public in ziarul de duminica, dar am decis sa-l mai pastrez o zi pentru simplul motiv ca ziarul de duminica are un tiraj mic.

    Duminica, m-am ocupat personal de machetarea si paginarea materialului.
    La ora 19:00, paginile 12-13 (cele cu interviul lui Oli) au fost trimise la tipografie si au fost puse pe panou, acolo unde intreaga redactie are acces.
    Bineinteles ca multi colegi s-au adunat in fata panoului ca sa citeasca interviul.

    Unul dintre acesti colegi a transmis apoi catre cei de la Gazeta ca noi, adica ProSport, avem un interviu cu Olaroiu.

    La ora 19:30, deci la 30 de minute dupa ce paginile cu interviul lui Oli au fost afisate pe panou, cei de la Gazeta Sporturilor au incercat sa vorbeasca si ei cu Olaroiu.
    L-au sunat de peste 10 ori, iar in final Justin Gafiuc i-a trimis un SMS antrenorului, spunindu-i: „Stim ca ai vorbit cu ProSport, zi-ne si noua doua vorbe”.

    Oli n-a raspuns, iar prima editie a Gazetei a plecat in toata tara, mai putin in Bucuresti, fara subiectul cu Olaroiu.

    La ora 22:00, pe site-ul ProSport a aparut o stire care anunta un interviu legat de Steaua care urma sa fie publicat in ziarul de luni. Nu se spunea cine este intervievatul.

    Misterul a fost dezvaluit pentru cei de la Fanatik de catre un alt coleg de la ProSport (nu acelasi om care vorbise la ora 19:00 cu Gazeta), iar la ora 22:30, Horia Ivanovici l-a sunat pe Olaroiu. „Am inteles ca cei de la ProSport te-au intervievat”, i-a spus HIV lui Oli.
    A urmat un dialog, insa Oli a insistat ca totul este „off the record”.

    Dupa ce a inchis cu Olaroiu, Ivanovici, care nu mai avea cum sa publice ceva in Fanatik-ul de luni, din motive explicate de Nazare, a aruncat totul pe site, ceea ce a fost o solutie inteligenta.

    In felul asta, Ivanovici, care, din motive tehnice, nu putea sa scrie nimic in publicatia pe care o conduce, a reusit totusi sa fie citat de GSP si de alte canale media, iar GSP care era pe punctul de a rata si subiectul cu Oli a mai salvat situatia cit de cit pe ultima suta de metri.

    Cam atit despre povestea furtului.
    Cu ce am ramas eu dupa acest episod?

    Cu o lectie bine invatata si anume ca in lumea asta nu poti sa ai incredere in nimeni.
    Ma bucur ca am invatat asta la 26 de ani.

    In rest, glumind putin, cred ca faptul ca subiectul cu Oli a fost furat mi-a adus mai multe notorietate, decit daca lucrurile nu s-ar petrecut asa🙂
    Unii chiar au sugerat ca poate chiar eu am fost cel care a furnizat materialul catre cei de la Fanatik.

    Apropo de Fanatik…cei de acolo sustin ca l-au intervievat pe Oli duminica dimineata.
    Spun doar atit: VRAJEALA!

    Si in final, banuiesc ca asteptati sa va spun cine sunt colegii „generosi” care au „sifonat” totul catre GSP si Fanatik.

    Stiu cine sunt ei, dar nu vreau sa pomenesc numele lor.
    De ce?
    Pentru ca sunt convins ca exista un Dumnezeu si asta e cel mai important.

  13. Daniele,
    Nu pun pe nimeni sa te desfiinteze, mai ales ca eu chiar am o parere buna despre tine. Mai mult, la cum circula vestile in ziua de azi, sunt sigur ca ai afla in secunda urmatoare despre asta de la o gramada de binevoitori. Am auzit de la colegi ca unii mor iar de grija mea si mi s-a parut normal sa nu raman dator. Ceea ce a facut acel „Dan”, care pe Filoti („iulian” sugereaza ca el ar fi autorul) l-a lasat perplex, e o mega-mizerie. Filoti chiar nu era la curent cu blogul de azi, ba chiar era la masa si eu personal i-am zis ca e facut praf acolo, ramanand efectiv fara replica. In rest, imi cer scuze pentru rautatea din ultima propozitie de la precedentul mesaj. Am vrut sa spun ca si acum, ca si pe vremea cand tu erai la noi, atmosfera e la fel de buna.

  14. marius zice:

    Tot respectul pt Amir si pt diplomatia de care a dat dovada. Totusi cred ca e un pic cam indulgent cu niste oameni care i-au facut rau si care merita sa fie pedepsiti. Si cred ca cel mai tare greseste Chiotea care ii lasa sa scape fara nicio sanctiune desi stie cine sunt. Si deja e clar aproape pt toata lumea ca unul dintre vinovati e marele „ziarist” care s-a dat acum ceva ani „lovit” in Irak…

  15. kaka zice:

    oare nourescu il cheama? si ce dramatica era poza aia. saracutul. dar a supravietuit. si acum sssssssssssasssssssaie prin prosport. oare o sa mai aiba viata in ringier? depinde cat de tari sunt pilele lui. dar sunt curios sa-mi spuna cineva cum se uita cei din redactie la el.

  16. Daniel Nazare zice:

    Ma bucur ca Amir a avut un punct de vedere, cu care sunt 90 la suta de acord, ca Dorin a revenit cu niste scuze la adresa mea si ca lucrurile se linistesc. Imi cer si eu scuze cu ironiile mele la adresa lui Dorin. Revin cu informatia ca Iulian nu s-a gandit la Dan F., chiar m-a sunat sa-mi spuna asta si ca era vorba de altcineva. S-a inteles gresit. Multi nervi, dar s-a rezolvat… Vorba lui Halagian: aveti-va ca fratii!

  17. eugen_c zice:

    salut Daniel !
    boss, eu nu incerc sa ma desfasor pe aici, majoriatea din voi bateti campii si nu inteleg de ce, inainte sa acuzi pe cineva iti trebuie sa ai anumite argumente, dovezi sincer imi este scarba de ce concluzii trag astia, „asa numitii blogoisti” !
    Ps: cand am ceva de vb cu tine vb pe mess nimic mai mult
    iti doresc succes leule

  18. iulian zice:

    Draga Dorin,
    relaxeaza-te, nu mai sta cu garda sus, ca nu cadreaza cu fisa postului. nu cred ca e cazul sa intram in amanunte, pentru ca riscam sa cadem in penibil. deci, calm si, daca vrei, citeste in continuare fara sa te enervezi prea tare:
    – iti multumesc pentru urarile de sanatate, pe care ti le intorc politicos, c-asa-i frumos
    – iti multumesc pentru arborele genealogic al „carierei” mele, pe scheletul caruia inserezi un mare „poate” in dreptul unei etape importante si ca itiprecizezi meritele tale si greselile mele… e un fel de „e bun, dar nu-l mai vede nimeni, pt ca nu mai e cu mine” – nu e rau sa stii, dar cred ca puteai scoate ceva mai bun … ah, nervii astia!!!
    – iti multumesc ca nu ai inteles ce am vrut sa spun eu mai sus si ca, astfel, mai stam si noi de vorba, prin intermediul unui fost coleg, c-asa-i in viata!
    – iti multumesc ca te-ai prins ce nume de familie are respectivul „iulian”, pt ca la voi in redactie nourescu era creditat cu acest nick…uff, bine ca a scapat cineva nevinovat! am mai facut o fapta buna! vorba ta… cita lipsa de modestie din partea mea …

    Nu in ultimul rind:
    Zimbeste, miine poate fi mai rau!N-am iventat-o eu, insa am scris-o primul pe blogul asta, in exclusivitate!!!

    Si acum, daca ai ramas la fel de incruntat, iata niscaiva lucruri serioase:
    P.S. E regretabil ca Amir a patit ce a patit, insa, daca imi permiti o opinie, cred ca problema nu e shpionul
    P.S. 1. Niciodata nu m-am gindit ca respectivul „Dan”, care a postat o mizerie de comentariu la adresa proprietarului blogului, ar fi, de fapt, Dan Filoti.

  19. Viorel zice:

    Nazare, ramai un mare caracter?. Ai sters mesajul cu leptoopul. Oare sa nu vada Cornateanu? Nu domnule, Cornateanu, nu a furat nimeni de la Sport Total acel leptoop, ci Nazare l-a pierdut. Vi s-a spus aceasta minciuna ca sa-l faca scapat pe Nazare, dar acum vad ca Nazare da mereu in ziarul si in oamenii lui Chiotea

  20. Viorele,

    Razvan Corneteanu a aflat in aceeasi zi ca si mine de acel laptop pe care l-a pierdut Daniel in Spania. Nu i s-a imputat costul intrucat calculatorul era unul mai vechi, chiar si pt vremea aia, ii trecuse perioada de depreciere. Varianta a prezentat-o chiar Daniel: l-a uitat intr-un taxi. E drept, am auzit de la alti „amici” de pe la alte ziare Ringier ca l-ar fi uitat pe trotuar, inainte sa-l puna in portbagajul taxiului, dar asta e doar o variatiune pe aceeasi tema. Cert este ca nimeni n-a vehiculat ideea ca ar fi fost furat de cineva de la Sport Total… Poate aici e o confuzie, intrucat dl Catalin Burlacu a „uitat” sa dea inapoi un laptop cand a plecat la SPT de la ProSport. Personal, nu cred ca Nazare loveste in ziar, e drept ca observ ca are 80 % din subiecte de la ProSport, cu toate ca „ponturile din presa” ar trebui sa contina mult mai mult de pe la toate intitutiile media.

  21. Daniel Nazare zice:

    Ma faceti sa rad… Unde s-a ajuns… In fine nu intru in polemica asta, fiidca toata lumea stie adevarul, doar unii il infloresc cand n-au argumente. Aici se comenteaza off topic,asta am deranjeaza… Si faptul ca unii nu se semneaza daca au atata coloana vertebrala. Aici doar eu, Dorin, Amir si Iulian am avut tupeul sa ne spunem numele, restul de pe margine au argumentele lui Olaroiu de la Riad. Asta e diferenta! Iar la o privire in arhiva bogului ar demonstra ca s-a scris si despre alte ziare, nu doar despre ProSport. Si am incercat sa fiu cat mai echidistant, ceea ce nu incearca si cei care nu-si spun numele real. Hai bafta!

  22. Iulica,

    Ai ramas un tip talentat, de aceea chiar nu ma enervez cand citesc chestii scrise de tine. Mai mult, plecand de la acest site am dat peste un blog al ex-colegilor tai de la SPT si am ramas cu gura cascata citind mizeriile pe care le faceau acolo fostii mei contestatari, care si-au batut pana la urma joc atat de ei, dar mai ales de multi alti oameni ok, inclusiv de tine. Am observat ca dintre fostii sefi erai singurul apreciat.
    Nu-mi asum merite referitoare la cariera ta, ci doar ma felicit ca am avut inspiratia sa vad in tine un om care merita mai multe sanse decat ti se oferisera pana atunci. In fond, ti-am propus sa vii la ProSport pentru a ajuta ziarul si apreciez ca ti-ai facut treaba. M-ai lasat insa masca in ultima ta zi acolo, cand te-a luat valul si ai apucat sa spui in fata mea si a lui Razvan numai tampenii pe care, de fapt, le gandeau altii. Drept dovada, marea echipa la care visai e fost doar in mintea ta. Cei din jur doar te-au folosit, aburindu-te cu vorbe frumoase si cu inventii la adresa mea. Individul care v-a intunecat mintile si pe care mi-e sila sa-l numesc aici va barfea pe toti la mine ca un nesimtit, iar despre tine imi spunea ca n-ai ce cauta la EURO 2004 chiar si dupa ce EU am decis sa mergi acolo, iar tie iti vindea pontul exact in sens invers. Asa cum am spus si atunci, viata si timpul ne asaza pana la urma pe fiecare unde meritam. Una peste alta, nu-ti port pica si nici macar nu sunt suparat pe tine. Ba chiar sper sa mai lucram impreuna intr-o buna zi…

  23. Gica Hagi zice:

    Vinovatii fara vina. Mereu ProSportul va fi un izvor nesecat de astfel de intamplari atata vreme cat acolo isi face veacul dobitocul de XXXXXXXrov, zis vanatorul. Pe langa ca e un sudor semidoct, acest penibil se uita numai dupa paiele din ochii altora, fara sa-si vada barna din ochiul sau.
    Iti spun eu, XXXXXXroave, ca tu esti 90% vinovat pentru plecarea a 80% din oamenii de la ziar. Amenda, amenda, atata stii, ca de scris, mult mai putin. Dar ma intreb cu cat te-ai amendat, sudorule, pentru isprava cu Anghel Iordanescu?

  24. Daniel Nazare zice:

    Daca mai scrieti mizerii, va deletez. E ultima oara cand va mai avertizez. O puteti face si civilizat, se vede, din pacate, doar in putine dialoguri, dar poate progresam.

  25. prea multa valva pentru nimic concret. Pana la urma, timpul are inca rabdare cu oamenii la ProSport, fie daca sunt vinovatzi sau nu. E interesanta insa afirmatia lui Ionel, ar pune cazul intr-o cu totul alta lumina. Sunt curios sa vad ce reactii va mai starni.

  26. Nu e nimic nou, spioni au fost spioni sunt inca la ProSport si la Gazeta si peste tot. Nu inteleg de ce se face atata caz cand si cei de la ProSport ii spionau la greu pe cei de la Gazeta, daca nu ma insel direct prin tipografie. Atunci, unde e problema?🙂 Face parte din regula jocului si acum si mereu. Sunt prea multi oameni acolo si prea multe soparle ca sa le tai capul, unii prea bine pusi din diverse motive ca sa fie dati afara.

Lasă un răspuns

