Da, asa e, sunt traseist!

De la 1 noiembrie am decis sa plec (si) de la Cancan. Am lasat functia de redactor-sef adjunct pentru pozitia de director editorial al diviziei web la Adevarul Holding. Nu ma voi desparti de sport: voi continua sa comentez la Boom Sport One campionatul Italiei si Spaniei, sa moderez cu Gabi Safta emisiunea „Gol dupa gol” la Radio Total Sport Fm sambata si duminica ori sa fiu unul dintre invitatii permanenti al talk-showurilor de fotbal la Telesport. Am decis ca e timpul sa incerc ceva nou in loc sa ma tiganesc cu Argaseala (cica ma da in judecata, abia astept!) si Gigi Becali, ori sa-i explic lui Meme Stoica anumite lucruri despre bun-simt. Nici nu mai vreau. „E un traseist”, glumesc pe seama mea Valvoiu si Smeada, atunci cand se intalnesc la o tigara. Da, asa e… Decat ca altii, care nu vor evolua niciodata, desi stau la acelasi ziar de mii de ani, prefer sa fiu un traseist! Decat corector pe textele altora si vanator de conjunctura. Bafta, leilor!

16 gânduri despre &8222;Da, asa e, sunt traseist!&8221;

  1. ce esti tu mai? :))))))) mor aici !!! traseistuleeeee =))))
    mihaela stie?

    hai succes ca stiu cum e sa schimb joburi in scurt timp. spor la munca si „pachete-pachete”
    :)))))))))))))))

    • cusi zice:

      Salut Daniele ,sunt Mihai celebrul portar de la coresi :))))ne-am intalnit ultima oara la istanbul cand juca gala cu real madrid…..am si eu nevoie de nr de tel a lui buturuga te rog…asta e adresa mea de mail

  2. Cătălin Apostol zice:

    Se aude că n-ai decis acum să pleci de la Cancan, ci înainte de a te duce la ei. Adică ceva de genul „pac, stau câteva luni acolo, iau nişte bani frumoşi, după care mă întorc la Adevărul, pe un salariu mai mare decât aveam când am plecat”. E adevărat sau doar o invenţie a unora invidioşi pe succesul altora? Traseismul de conjunctură e una, premeditarea lui e cu totul altceva.

  3. vreau dovada!
    m-ai aruncat in gura presei, drept lupu moralist ce as vrea sa par, deci vreau dovada!!!🙂
    ai fortat-o un pic, asa cum se face pe print de multe ori, dar daca ai dat-o la pace cu mm sau cu argaseala, cu mine ti-ai gasit nasul🙂
    p.s. vezi ca smeada saracul nu mai merge cu mine la tigara! s-a lasat de ceva vreme – bravo lui – si cica l-as ispiti. in fine, asa imi trebuie daca las blogurile astea de capul lor. mai ales pe al meu! cum care al meu?🙂

    ne vedem pe trafic, daniele!!!

  4. Epurashu' zice:

    Bravo, NAZARIS!

    Oricum, după umila mea părere, din câte te cunosc, te prinde muuult mai bine un Adevărul decât un tabloid cum e Cancan (chit că e foarte bun).

    „Decat corector pe textele altora si vanator de conjunctura”– subtilitățile de genul ăsta îmi plac, prietenii știu de ce🙂

    Cât despre Adevărul…să-i zici lui Cornete s-o țină tot așa cu filmele românești…am acasă colecția completă:-) să-mi dați un premiu de cititor fidel :-))

  5. Eu ti-am zis, CanCan nu era de tine, pe cand Adevarul da. Tu ai un stil edulcorat, pe cand stilul de ziar de scandal este mai mult decat exagerat pentru un om de teapa ta.
    Plus de asta, cum zice si Epurila, vezi ca venerez colectia Adevarul, deja sunt la pagina 138 la Notre Damme de Paris si promit sa termin toate cartile, desi majoritatea le-am citit de doua ori pana acum. Oricum, ideea de culturizare a unui popor idiot este geniala, desi ma intreb cati din cei care au cartile le vor citi.
    Ma bucur ca ai revenit unde ti-e locul, adica in presa pe care unii o mai vedem de calitate!

  6. impartialul zice:

    surpriza, cat e surpriza, unde e surpriza?

    fiti atenti aici:
    1.07.2008
    daniel nazare: Voi fi redactor-sef adjunct la Cancan, voi coordona 5-7 pagini de sport si pregatesc niste surprize pentru concurenta: Libertatea si Click. https://bloguluinazare.wordpress.com/2008/07/01/da-e-adevarat-plec-la-cancan/

    raspunde dorin chiotea: Daniele, bafta leule! Cat despre surprize, le asteapta si baietii de la Libertatea cu sufletul la gura. Ne intrebam de ce naiba nu le-ai dat drumul in astia doi ani cat ai fost sef la Adevarul

    daniel nazare: un rautacism (din aceleasi motive din care nici tu n-ai mai scris nimic in ultimele 6 luni)

    deci asta a fost supriza? ca ai revenit la adevarul?

  7. Daniel Nazare zice:

    catalin apostol: in viata e intamplare multa… nu credeam ca voi fi rechemat la adevarul holding, desi mi s-a spus ca voi reveni intr-o zi. sincer. dar faptul ca m-a chemat inapoi un anumit om inseamna mult pt. mine. inseamna ca am facut ceva treaba pina acum… si poate o sa fac si acum, depinde doar de mine…

    impartialul: in viata spui cel putin unei femei c-o iubesti… dar, in decursul ei, iubesti mai multe… asa e si cu situatia asta: n-am reusit! recunosc, spre deosebire de altii pentru care fiecare zi e un esec, iar lor li se pare cate un succes… te regasesti aici cumva? e doar o ironie, imi place sa ma comport asa. sorry

Lasă un răspuns

