Razvan Burleanu, plusuri si minusuri dupa 30 de zile la FRF

Conferinta de presa a presedintelui FRF Razvan Burleanu, la Casa Fotbalului, cica va deveni o obsinuinta la fiecare 3 saptamani. Ce nu mi-a placut si ce mi-a placut gasiti mai jos:

-formalizarea relatiei cu presa, cu alte cuvinte vorbim doar cand avem noi chef, practica preluata de la Mircea Sandu, nu ne asteptam la el:) parca se vorbea despre „transparenta la Casa Fotbalului”
+explicatii pertinente in procesul de organizare FRF, inca mai e nevoie de timp si intr-adevar, asa este:)


-argumente putine si fara valoare vizavi de esecurile Cristi Chivu si Radu Stefan
+reactia data lui Gica Hagi – corecta si la obiect. Mi-a placut treaba cu misoginismul. Real! Si de asemenea, modul cum s-a purtat cu domnisoarele si doamnele jurnaliste:) aluzie fina la misoginismul luiGheorghe Hagi
-limbaj licentios si neintelegibil pentru multi. exemplu: „gandire periferiala”
+corect procesul de evaluare al angajatilor, asa se procedeaza in toate companiile seriaose
-discurs prea lung, prea obositor pentru publicul larg, nu-i nimic nou:) si in campania electorala vorbea mult
+explicatii pertinente in procesul de organizare FRF, inca mai e nevoie de timp si intr-adevar, asa este:)
-nicio explicatie si nicio noutate vizavi de CS Universitatea Craiova
+nu are profilul omului de fotbal roman: nu vede conspiratii la adresa sa din partea unor forte oculte
-nicio referire la organigrama anuntata inainte de alegeri, lipseste Aurel Ticleanu. e adevarat ca nici nu l-a intrebat nimeni
+nu a bagat in seama gestul celor de la AJF Giurgiu
-raspuns ambiguu vizavi de increderea acordata lui Gheorghe Chivorchian „long time”. „Am vizat profesionalismul lui Chivorchian, nu insinuarile dvs, ca ar fi fost un calcul electoral”, a spus Razvan Burleanu. Nu suntem de acord, e doar o declaratie politicianista:)

Succes, domnule Presedinte! Tocmai am aflat ca ne-am formalizat:)))

Lasă un comentariu